Wednesday, November 26, 2008

hard decision

I dont think my chinese could score A.. My essay was kind of out of title.. I'm so regret about it.. I was supposed to write another title.. Then I can score.. I think.. So regret.. (Sighing..)

I told Khai Che today that I wanted to quit.. As I predicted, he persuaded me to stay.. Actually I am really considering only.. I cant really get through myseft too.. But reality is really that realistic, I have to work to earn.. The camp has taken all my time to work.. I still have so much expenses!! I cant make my decision.. If I really quit, sorry to Khai Che, my group and bear.. Sorry to you guys..

3 comments:

said...

...
why de~
u know our group very charm le..
松霖楔凌企栋
都不会出席营了
或迟进~
再加上你如果退出筹委工作
也代表不来营咯?
我们组很严重人手不足列
~~
em
身为你的朋友
我不会给于反对或赞成
但是身为组的其中一分子
你如果要退
我真地会觉得很遗憾
对我来说
少了你
我应该会更吃力把~
不懂啦~
要退的话就早点决定
不要犹豫不决了~~

柏龄 said...

可以不要这样吗?我们组之前退了晓嘉和于宁,现在又轮到你..三组里面怎么是我这么不幸? T_T我,玲慧,慧xuan,凯棋,世凯,永康,亦乐,慧仪全都因为这个营而没有去打工,我们也很缺钱啊...最后一年了...钱没有可以赚,这种感觉一旦错过就没法再有...

jundi said...

我的苦境也是一言难尽啊~
我也不想哒~
考完试我也想让自己沉淀一个月
不过
菁薇你也应该明白啦
我身上的每一样东西都没问过父母拿钱的
除了吃和住啦
所以咯~